Key Account / Welfare Officer

Globetek jest międzynarodową agencją rekrutacyjną wyspecjalizowaną w usługach dla przedsiębiorstw sektora przemysłowego. Działając na globalnym rynku współpracuje z największymi korporacjami branży energetycznej, petrochemicznej, budowlanej, konstrukcyjnej czy produkcji i automatyki, pozyskując dla nich wykwalifikowaną kadrę i dostarczając zaawansowane rozwiązania HR.

Key Account / Welfare Officer
Miejsce pracy: Chorzów
Zakres obowiązków:
  • Koordynacja zleconych projektów outscourcingowych, dotyczących stanowisk takich jak między innymi spawacz 141/111, 135/136, monter konstrukcji stalowych i orurowania;
  • Koordynacja przepływu kandydatów na linii Dostawca - Klient, w tym ustalanie terminów rozpoczęcia projektu, przylotu pracowników do Polski, organizacja transportu z lotniska;
  • Koordynacja działań administracyjnych (umowy, konta bankowe, szkolenia bhp itd.);
  • Organizacja oraz inspekcja zakwaterowania zgodnego ze standardami;
  • Organizacja transportu do i z pracy;
  • Przedstawienie oraz omówienie ogólnych warunków pracy w Polsce;
  • Ścisła współpraca z Klientem przy wdrożeniu pracowników na ich stanowiskach;
  • Budowanie relacji z zatrudnionym personelem;
  • Dbałość o terminowe i merytoryczne realizowanie zapytań od Klienta;
  • Tłumaczenia niezbędnych dokumentów lub szkoleń; 
  • Obowiązki administracyjne: bieżąca aktualizacja baz danych i terminowe raportowanie do przełożonego;
  • Generowanie Nowego Biznesu poprzez rozwijanie relacji i współpracy z Klientem na bazie istniejących projektów;
  • Ocena i rozwój nowych możliwości marketingowych;
  • Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, klientów, działań konkurencji i wyników własnych usług;
  • Budowanie relacji typu B2B (Business to Business);
  • Wspieranie i wdrażanie inicjatyw e-commerce;
  • Współpraca z Działem Sprzedaży;
  • Udział w ocenach pracowniczych i/lub wyznaczanie nowych ścieżek rozwoju pracowników;
  • Zarządzanie kryzysowe / Rozwiązywanie problemów;
  • Pomoc w przypadku niezdolności do pracy (L4, hospitalizacja itp.);
  • Rozwiązywanie problemów związanych z payrollem;
  • Współpraca z osobami odpowiedzialnymi za rekrutację, sprzedaż, działem prawnym, administracją.
Wymagania:
  • Wykształcenie min. średnie, mile widziane techniczne;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; 
  • Nienaganna komunikacja i doświadczenie w obsłudze Klienta;
  • Dyspozycyjność związana z wyjazdami służbowymi;
  • Prawo jazdy kat. B.