Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Asystent ds. księgowości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy: 3-6 miesięcy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, organizowanie sprawnej obsługi działu księgowości, obsługa komputera, mile widziana obsługa programu Insert.
Bytom
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
KONKURS: Szczegóy na stronie www.gliwice.sr.gov.pl aktualne-oferty : OKDR.1101.8.2025Kandydat na stanowisko asystenta sędziego musi odpowiadać wymaganiom określonym w art. 155 § 2 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. Prawo o ustroju sądów powszechnych (Dz.U.2024.334...
Miejsce pracy: śląskie / Mikołów
Zakłady Mechaniczne "WIROMET Spółka Akcyjna w Mikołowie poszukują kandydatów na stanowisko: Asystent / Asystentka w dziale handlowymDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :- Przygotowywanie ofert handlowych oraz innych...
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
- Współpraca w brokerem ubezpieczeniowym:1. Akwizycja nowych Klientów 2. Zbieranie i analizę ofert3. Bieżącą obsługę Klientów 4. Monitorowanie przebiegu procesu likwidacji szkód- Godziny pracy: 8:00-16:00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w...