Asystentka / Asystent Działu Gruntów

AXI IMMO Group jest liderem wśród polskich firm doradczych świadczących kompleksowe usługi na rynku nieruchomości komercyjnych.

Jesteśmy aktywni w najdynamiczniej rozwijających się sektorach nieruchomości komercyjnych: powierzchni magazynowych, biurowych, gruntów inwestycyjnych oraz doradztwie inwestycyjnym, property i facility management.

Asystentka / Asystent Działu Gruntów
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • współpraca z konsultantami działu;
  • aktualizacja i rozwijanie bazy nieruchomości;
  • przygotowywanie ofert, prezentacji nieruchomości;
  • przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby działu;
  • research rynku - pozyskiwanie informacji i dokumentów dla wybranych nieruchomości.
Wymagania:
  • wykształcenie geodezja/ gospodarka przestrzenna/ ochrona środowiska/ administracja/ techniczne;
  • dyspozycyjność 5 dni w tygodniu w godzinach 09:00 - 17:00;
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności PowerPoint i Excel;
  • skrupulatność, szybkość w działaniu;
  • dobra znajomość języka angielskiego;
  • umiejętność pracy przy wielu projektach jednocześnie.
Oferujemy:
  • ciekawą, odpowiedzialną pracę w polskiej firmie;
  • możliwości rozwoju zawodowego;
  • miłą i przyjazną atmosferę pracy;
  • stabilne warunki zatrudnienia.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

04 Października 2022

Przedsiębiorstwo: BDO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Naszym Pracownikom oferujemy: umowę o pracę rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO" bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie...

Więcej informacji
03 Października 2022

Przedsiębiorstwo: Axi Immo

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Opis stanowiska: współpraca z konsultantami działu; aktualizacja i rozwijanie bazy nieruchomości; przygotowywanie ofert, prezentacji nieruchomości; przygotowywanie zestawień i analiz na potrzeby działu; research rynku - pozyskiwanie informacji i dokumentów...

Więcej informacji
03 Października 2022

Przedsiębiorstwo: Moveo HR

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Obowiązki: wsparcie w obsłudze prawnej przedsiębiorców oraz klientów indywidualnych przygotowywanie i opiniowanie umów opracowywanie pism procesowych nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów obsługa poczty elektronicznej i tradycyjnej...

Więcej informacji