Główny specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Główny specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/22/2197
OBOWIĄZKI:

- Obsługa klienta z terenu Holandii oraz całej Europy w języku niderlandzkim oraz angielskim. Przetwarzanie zamówień, fakturowanie klientów i obsługa zwrotów w języku niderlandzkim oraz angielskim od klientów z terenu Holandii oraz całej Europy. Dostarczanie raportów z prognozami do przełożonych. - Godziny Pracy: 9:00-17:00.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: niderlandzki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Znajomość systemów operacyjnych Windows
Uprawnienia: pracowitość, staranność, umiejętność pracy w zespole


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta. Dążenie do doskonalenia, komunikatywność, umiejętność budowania i utrzymywania relacji.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 9 200 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach