Inspektor

Komenda Powiatowa Policji w Tarnowskich Górach
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Ogłoszenie o naborze Nr 157776

Warunki pracy


  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • Oświetlenie naturalne i sztuczne, 
  • Wymuszona pozycja ciała - siedząca,
  • Stanowisko wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej dobowego czasu pracy,
  • Czynniki występujące na stanowisku pracy: zagrożenie naciskami grup przestępczych, permamentna obsługa klientów zewnętrznych,
  • Stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku komendy,
  • Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych, brak podjazdów, wind i innych ułatwień dla osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Elektronicznie ewidencjonuje pisma, dokumenty i przesyłki wpływające i wychodzące z zespołu, w celu udokumentowania wpływów i wypływów tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonywania czynności służbowych.
  • Nadzoruje, rejestruje i modyfikuje informacje w policyjnych systemach informatycznych oraz dokonuje merytorycznej kontroli formularzy w celu rzetelnego gromadzenia danych.
  • Dokonuje sprawdzeń w policyjnych i poza policyjnych systemach informatycznych w celu dostarczenia aktualnych danych.
  • Dokonuje sprawdzeń i rejestracji w systemach niejawnych policji, w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane przez funkcjonariuszy wykonujących czynności operacyjno-rozpoznawcze i dochodzeniowo-śledcze.
  • Przetwarza - przy wykorzystaniu dostępnych funkcji programu - dane poprzez dokonywanie różnego rodzaju analiz, zestawień, porównań w celu dostarczenia informacji.
  • Archiwizuje i przekazuje dokumenty wytworzone przez pracowników zespołu i przekazuje do składnicy akt, w celu zapewnienia właściwego przechowywania.
  • Udziela technicznego wsparcia użytkownikom systemów teleinformatycznych w celu zapewnienia sprawnej pracy jednostki.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • umiejętność organizowania pracy własnej,
  • rzetelność,
  • umiejętność komunikowania się,
  • umiejętność współpracy
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

01 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

KONKURShttps://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,561356,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-stanowisko-podinspektora-ds-przyznawania-i-rozliczania-do.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL,...

Więcej informacji
01 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

KONKURS - https://www.bip.um.sosnowiec.pl/a,561485,prezydent-miasta-sosnowca-oglasza-nabor-na-stanowisko-podinspektora-ds-obslugi-organizacyjno-adminis.html Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE -...

Więcej informacji
01 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: STAROSTWO POWIATOWE W CHRZANOWIE

Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów

Prowadzenie spraw związanych z Wydziałem Architektury i Gospodarki Nieruchomościami https://bip.malopolska.pl/spchrzanow,a,2760277,ogloszenie-starosty-chrzanowskiego-z-dnia-27102025r-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-w-wymia.html Wymagania konieczne:...

Więcej informacji