- Zakres obowiązków:1. Pomoc techniczna inżynierom Wsparcia Technicznego pierwszej linii w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów w tym klientom anglojęzycznym, a także pomoc bezpośrednia klientom, dystrybutorom i inżynierom serwisu będącym u klienta, realizowana drogą telefoniczną, elektroniczną lub w inny możliwy sposób.2. Pomoc inżynierom Wsparcia Technicznego pierwszej linii i/lub klientom w zapytaniach dotyczących części, weryfikacja reklamacji i przekazywanie koniecznych informacji o błędach personelowi odpowiedniego zespołu.3. Badanie, weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszonych problemów sprzętowych, oprogramowania i dokumentacji. Prowadzenie dokumentacji badanego problemu. 4. Współpraca z odpowiednią grupą produktową celem jego rozwiązania oraz informowanie klienta o koniecznych krokach naprawczych.5. Tworzenie Notatek Technicznych informujących użytkowników Bazy Wiedzy o występujących problemach i ich rozwiązaniach.6. Nadzór nad jakością dokumentów Bazy Wiedzy.7. Nadzór nad poprawnością tworzenia i wykorzystywania Notatek Technicznych w Bazie Wiedzy oraz opisów Problemów Klienckich w Bazie SAP.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: elektromechanika lub pokrewne
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie Wyższe, minimum licencjat, kierunek: elektromechanika lub pokrewne. Wymagane minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: umiejętność myślenia analitycznego, umiejętność obsługi klienta, kreatywne myślenie, umiejętność współpracy, komunikatywność, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana umiejętność tworzenia dokumentacji technicznej
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 8 000 PLN