Grupa Roca jest firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i sprzedażą wyposażenia łazienkowego. Założona w 1917 roku łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i z szacunkiem dla środowiska.
Kierując się zasadą zrównoważonego rozwoju we wszystkich procesach produkcyjnych i pragnąc przyczynić się do zachowania dobrej kondycji planety dla przyszłych pokoleń, Grupa Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność (w 77 fabrykach) oraz przekazuje ją codziennie swoim ponad 21 500 pracownikom.
Grupa Roca jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej oraz w Indiach. Jest również silnie obecna w Chinach i pozostałych krajach Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce.
W Polsce Grupa Roca posiada 6 fabryk. Na terenie Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej w Gliwicach znajduje się fabryka ceramiki łazienkowej, w Gryficach 2 zakłady produkcyjne urządzeń kompozytowych i akrylowych, Ineocare we Wrocławiu i fabryki mebli Elita i Maximus w Sztumskim Polu.
Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej
w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce.
- Całościowe zarządzanie obszarem Obsługi Posprzedażowej w dwóch zakładach w Polsce,
- Nadzór nad procesem reklamacyjnym end-to-end, w tym: weryfikacja i analiza zgłoszeń reklamacyjnych, koordynacja procesów reklamacyjnych i zleceń serwisowych,
- Zapewnienie realizacji zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami wewnętrznymi,
- Zarządzanie rozproszonym zespołem działu Obsługi Posprzedażowej,
- Zarządzanie siecią zewnętrznych serwisantów oraz własnymi ekipami montażowymi, odpowiedzialnymi za: realizację napraw reklamacyjnych, montaż ekspozycji w sieci sprzedaży,
- Planowanie, wdrażanie i aktualizacja polityki serwisowej Roca Polska, zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi i najlepszymi praktykami,
- Ścisła współpraca z działami Jakości, Produkcji i Logistyki oraz zespołami After Sales Service na poziomie Grupy,
- Wsparcie procesów sprzedaży części zamiennych (kanał tradycyjny, online, DIY),
- Analiza danych posprzedażowych (np. wady produkcyjne, transportowe, serwisowe) oraz rekomendowanie działań korygujących i usprawnień,
- Prowadzenie prezentacji i szkoleń wewnętrznych oraz dla Partnerów,
- Budowanie relacji z siecią sprzedaży i partnerami serwisowymi.