Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za lokalny zespół Pracowników Contact Center z ukierunkowaniem na działania pro sprzedażowe.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.:
- budowanie i zarządzanie zespołem Contact Center,
- motywowanie zespołu do osiągania założonych celów i realizacji zadań,
- wsparcie w codziennych zadaniach – planowanie i organizacja pracy,
- odpowiedzialność za efektywność pracy Pracowników Contact Center,
- monitorowanie i udoskonalenie jakości prowadzonych rozmów telefonicznych,
- inicjowanie i wdrażanie rozwiązań zwiększających efektywność pracy zespołu,
- cykliczne raportowanie pracy zespołu,
- komunikacja z innymi działami firmy oraz klientami.
Pracując z nami otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
- dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
- atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
- możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
- kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
- pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
- możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
- zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.
Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!