Koordynator serwisu pomp ciepła FoxAIR

FoxESS Polska jest spółką córką światowego giganta i lidera w rozwoju falowników i rozwiązań do magazynowania energii. Nasze produkty zostały zaprojektowane przez jednych z czołowych światowych ekspertów w dziedzinie falowników fotowoltaicznych i systemów ESS. Otwieramy nowe możliwości i oferujemy klientom najbardziej zaawansowane funkcje w połączeniu z niezrównaną wydajnością i niezawodnością.

W ciągu niespełna roku zostaliśmy najbardziej dynamicznie rozwijającą się marką w polskiej fotowoltaice, a nasze urządzenia sprzedawane są przez najlepszych i największych dystrybutorów w Polsce.

 

FoxESS CO., LTD. jest częścią globalnego konglomeratu renomowanych i uznanych firm. Głównym udziałowcem jest Tsingshan Group, spółka z listy Fortune Global 500 i największy producent stali nierdzewnej na świecie. Zatrudnia ponad 56 000 pracowników, a roczne przychody ze sprzedaży w 2020 r. wyniosły 42,6 mld USD.

 

Obecnie wprowadzamy innowacyjne pompy ciepła pod marką FoxAIR, które zaprezentowaliśmy na targach ENEX 2022. W związku z tym zapraszamy doświadczonych koordynatorów serwisu który uzupełnią nasze wyjątkowy zespół.

Poznaj pionierskie wyróżniki naszych pomp ciepła i  korzyści płynące z bycia członkiem unikatowego zespołu technicznego

Koordynator serwisu pomp ciepła FoxAIR
Miejsce pracy: Gliwice

Kandydat na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za koordynowanie prac serwisantów oraz doradztwo i wsparcie techniczne dla instalatorów i dystrybutorów produktów FoxAIR na terenie Polski. Będzie również odpowiedzialny za telefoniczną, e-mailową i zdalną pomoc w rozwiązywaniu problemów podczas uruchomienia, konfiguracji i eksploatacji całej rodziny pomp ciepła FoxAIR.

 
Ponadto zakres obowiązków obejmuje:
  • Doradztwo i wsparcie techniczne dla instalatorów i dystrybutorów produktów FoxAIR na terenie Polski Telefoniczna, e-mailowa i zdalna pomoc w rozwiązywaniu problemów podczas uruchomienia, konfiguracji i eksploatacji całej rodziny pomp ciepła FoxAIR.
  • Obsługę infolinii technicznej i utrzymanie wszystkich zgłoszeń w systemie CRM
  • Nadzorowanie i koordynacja zgłoszeń serwisowych oraz planowanie uruchomień pomp ciepła.
  • Nadzór nad prawidłowością działania serwisu i partnerów serwisowych.
  • Opracowywanie i drukowanie dokumentacji technicznej oraz szkoleniowej.
  • Przygotowywanie informacji technicznych.
  • Testowanie aplikacji oraz oprogramowania w języku angielskim.
  • Opracowywanie dokumentacji.
  • Czynny i pro aktywny udział w bieżących projektach firmy.

 

Wymagania:
  • udokumentowane doświadczenie w koordynowaniu i zarządzaniu serwisem pomp ciepła lub urządzeń technicznych
  • mile widziani również kandydaci z wieloletnią praktyką pracy w montażu/serwisie innych urządzeń z branży HVAC: instalacji sanitarnych, urządzeń grzewczych i klimatyzacyjnych
  • wykształcenie o profilu technicznym
  • znajomość elektroniki, elektryki i hydrauliki
  • wysoka jakość wykonywanej pracy, zgodnie z zasadami dobrych praktyk montażowych
  • wymagane uprawnienia (świadectwo SEP E+D, F-gaz, dozór G1,G2,G3)
  • prawo jazdy kat B
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz doskonałe zarządzenie pracą innych
  • odporność na stres i zdolność pracy pod presją czasu
  • bardzo dobra znajmość obłsugi komputera
Oferujemy:
  • Dogodną formę zatrudnienia
  • Najlepsze na rynku warunki zatrudnienia
  • Komfortowe narzędzia pracy
  • Możliwość samorozwoju i poszerzenia wiedzy na temat nowych technologii
  • Atrakcyjne wynagrodzenie wzbogacone o system bonusów
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

27 Września 2022

Przedsiębiorstwo: BMZ Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Czym będziesz się zajmować: komunikacją z klientami w tematach zwrotów gwarancyjnych i pogwarancyjnych realizowanych zarządzaniem procesem napraw zarządzaniem podległym zespołem analizą danych ścisłą współpracą z pozostałymi działami wewnątrz BMZ...

Więcej informacji