Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Pracownik biurowy / agent ubezpieczeniowy (staż)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: komputer - obsługa
Uprawnienia: MS OFFICE
wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, wysoka kultura osobista, kreatywność, otwartość, dobra organizacja pracy, skrupulatność, odporność na stres, sumienność, dokładność oraz zdolność szybkiego uczenia się, dobry wzrok i słuch,
Lędziny
Nie dotyczy
1 565 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Miejsce pracy: śląskie / Żory
osobisty, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługa komputera i urz. biurowych, wystawianie faktur, obsługa poczty, pisanie pism, prowadzenie dokumentacji, dbanie o czystość na stanowisku pracy Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe...
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
Wykonywanie prac biurowych w sprawach sądowych, sporządzanie pism, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, przygotowanie dokumentów do archiwum zakładowego, obsługa programów komputerowych. Zainteresowane osoby...
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
Kontakt z klientami biura rachunkowego, kompletowanie dokumentacji, kserowanie dokumentów, kontakt z Urzędem Skarbowym i ZUS, zaopatrzenie w art. biurowe. Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po...