Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)

Pracownik wsparcia klienta z językiem angielskim (branża automotive)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email.
  • Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach firmy.
  • Zapewnienie pozytywnej i entuzjastycznej interakcji z każdym klientem.
  • Rozwiązywanie problemów związanych z produktami motoryzacyjnymi i cyfrowymi.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego (minimum C1).
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych i szczegółowości.
  • Doskonałe zdolności rozwiązywania problemów.
  • Gotowość do nauki i dostosowywania się do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Płatne szkolenia.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Umowa cywilnoprawna.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

12 Stycznia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich

Miejsce pracy: śląskie / Piekary Śląskie

wykonywanie zabiegów urządzeniem HIFU+LIPOHIFU, kompleksowa obsługa klienta, sprzedaż kosmetyków Wymagania inne: wykształcenie średnie mile widziane, pracodawca zobowiązuje się przeszkolić pracownika na własny koszt z wymaganych technologii zabiegowych,...

Więcej informacji
11 Stycznia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and...

Więcej informacji
11 Stycznia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Chorzów

Obsługa klientów ( w zakresie pre/after sales) Rozwiązywanie problemów technicznych Porównanie produktów, oferty specjalne i doradztwo produktowe Obsługa połączeń przychodzących i wychodzących Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi Biegła...

Więcej informacji