Referent administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Referent administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Mikołów
Numer: StPr/24/0214
OBOWIĄZKI:
Przygotowywanie dokumentów do wysyłki, do archiwizacji; bieżąca obsługa sekretariatu Wydziału; obsługa urządzeń biurowych; rejestrowanie poczty wpływającej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie min. średnie

Miejsce pracy:

Mikołów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych

Podobne oferty

24 Maja 2024

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Realizacja zadań w zakresie refundacji zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przyjmowanie, weryfikacja wniosków o zawarcie refundacji pod względem formalnym. Prowadzenie rejestru wniosków. Sporządzanie opinii w...

Więcej informacji
24 Maja 2024

Przedsiębiorstwo: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), zagrożenie...

Więcej informacji
23 Maja 2024

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Miejsce pracy: śląskie / Sławków

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej w elektronicznych dziennikach korespondencyjnych. Obsługa programów komputerowych. Przygotowanie dokumentacji do zarchiwizowania. Sporządzanie spisów i protokołów...

Więcej informacji