Specjalista do spraw zamówień i administracji norm i standardów (standards procurement and administration officer)

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista do spraw zamówień i administracji norm i standardów (standards procurement and administration officer)
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/1014
OBOWIĄZKI:
- Przetwarzanie wniosków dotyczących norm i standardów. Opracowanie procedur pozyskiwania norm i standardów. Optymalizacja formularzy i obsługa standardowych zgłoszeń. Zapewnienie dostępności aktualnych norm i standardów w projekcie digitalizacji. Kontakt i współpraca z tureckimi klientami w zakresie sprzedaży i obsługi. Praca w zespole w międzynarodowym środowisku.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Automatyzacja, technologie lub pokrewne
Język: turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły


Wymagania inne:

Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku automatyzacja, technologie lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 4 miesiące w branży automotive. Wymagana znajomość narzędzi pakietu Microsoft Office. Mile widziana znajomość języka angielskiego.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 500 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach