Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

Home Credit Group sp. z o. o. jest spółką specjalizująca się w kompleksowej obsłudze procesów sprzedażowych w Grupie Murapol, która od 20 lat realizuje projekty w obszarze budownictwa wielorodzinnego w kilkunastu miastach Polski oraz zagranicą. W skład Grupy Murapol wchodzi kilkadziesiąt spółek, które operują w trzech segmentach rynku: deweloperskim, wykonawczym oraz inwestycyjnym.

 

Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży
Miejsce pracy: Tychy
Twój zakres obowiązków:
  • Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy
  • Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów
  • Aktywne wsparcie działu sprzedaży
  • Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki
  • Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing, Kontrolling
  • Monitorowanie i analiza lokalnego rynku deweloperskiego
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
  • Znajomość podstawowych technik sprzedaży
  • Samodzielność i odpowiedzialność w działaniu
  • Komunikatywność, dobra organizacja pracy
  • Wysoka kultura osobista, zdolności interpersonalne i umiejętność pracy z klientem
  • Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Odporność na stres i umiejętność efektywnego działania pod presją czasu
  • Prawo jazdy kat. B
To oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji rynkowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia ukierunkowane na długofalową współpracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Dobrą atmosferę i wsparcie na każdym etapie pracy
Benefity:
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • ubezpieczenie na życie
  • spotkania integracyjne
  • firmowa drużyna sportowa
  • program emerytalny
  • kawa / herbata
  • napoje
  • paczki świąteczne
  • program rekomendacji pracowników
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Podobne oferty

09 Grudnia 2022

Przedsiębiorstwo: Urząd Dozoru Technicznego

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Biura Obsługi Klienta (front office): Gości odwiedzających biuro, Klientów (stacjonarna, elektroniczna oraz telefoniczna) a także Wykonawców usług na terenie Oddziału. Nadawanie poczty, obsługa przesyłek...

Więcej informacji
08 Grudnia 2022

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Prowadzenie spraw kancelaryjno-administracyjnych; przygotowanie dokumentów do archiwizacji; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe

Więcej informacji
07 Grudnia 2022

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją dokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządzeń biurowych itp. Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: preferowane wykształcenie wyższe

Więcej informacji