Zaawansowane wsparcie użytkownika końcowego w zakresie problemów z aplikacjami biznesowymi, systemami operacyjnymi, sieciami, serwerami, drukowaniem, pocztą oraz dostępem zdalnym,
Zarządzanie użytkownikami oraz uprawnieniami w domenach Active Directory oraz w systemach powiązanych SSO, w tym zdalne instalacje oraz wdrożenia nowych stanowisk,
Diagnostyka problemów oraz zarządzanie usługami w chmurze min. serwerami poczty, usługami M365, systemami CMS, dyskami w chmurze,
Diagnostyka, zarządzanie oraz konfiguracja urządzeń sieciowych w tym urządzeń LAN, WLAN oraz WAN,
Udział w nowych oraz istniejących projektach wdrożeniowych dla naszych klientów,
Prowadzenie dokumentacji technicznej zgodnie ze standardami wewnętrznej bazy wiedzy,
Obsługiwanie zgłoszeń oraz raportowanie wykonanych działań do Systemu Zgłoszeń Serwisowych (OTRS).
Nasze wymagania:
Posiadasz zaawansowaną wiedzę jak wykonać sprawną, szybką i skuteczną diagnostykę problemów dla systemów operacyjnych z rodziny Windows, Linux, MacOs,
Masz doświadczenie w konfiguracji i rozwiązywaniu problemów z aplikacjami biznesowymi takimi jak CDN Optima, Symfonia, Subiekt, Płatnik, Enova, Arisco, StreamSoft,
Posiadasz gruntowną wiedzę merytoryczną w zakresie zagadnień sieciowych oraz potrafisz je zastosować w praktyce na urządzeniach sieciowych firm UBNT, DELL, Cisco, Aruba, Fortigate, SormShield, PaloAlto etc.
Stosujesz w praktyce narzędzia skryptowe oraz aplikacje diagnostyczne wiersza poleceń, powershell, oraz narzędzia firm trzecich,
Potrafisz wykonać instalację, konfigurację oraz diagnostykę urządzeń drukujących i skanujących,
Znasz rozwiązania oraz role serwerowe firmy Microsoft, takie jak: Active Directory i Remote Desktop Services, Hyper-V, Failover Clusteting, M365, usługi DNS, DHCP, usługi plików oraz drukowania,
Posiadasz wiedzę techniczną na temat rozwiązań Linux i potrafisz je wdrożyć,
Jesteś dociekliwy i potrafisz rozwiązywać problemy dokładnie, skutecznie i do końca,
Jesteś zaradny i odpowiedzialny, umiesz analizować problem, wyizolować go i znaleźć rozwiązanie, powierzone zadania realizujesz sprawnie i szybko,
Cechuje Cię ambicja i chcesz się rozwijać, potrafisz wygospodarować na to czas,
Jesteś zdyscyplinowany, a przez to potrafisz się stosować do firmowych standardów i procedur,
Posiadasz minimum 4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, które zweryfikujemy podczas rozmowy technicznej.
To oferujemy:
Stałe godziny pracy od 8:00 do 16:00 od poniedziałku do piątku,
Intensywne wdrożenie w obowiązki w okresie pierwszych 2 miesięcy pod okiem opiekuna,
Wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
Jasno wytyczone cele oraz zadania, jasne zasady współpracy,
Premie motywujące, uzależnione od jakości i wydajności wykonywanych prac,
Miła atmosfera pracy w zespole specjalistów,
Możliwość częściowej pracy w trybie zdalnym (2/3),
Praca z nowoczesnymi rozwiązaniami IT,
Możliwość awansu do działu administratorów,
Pyszna, nielimitowana kawa oraz karta Multisport.
Wynagrodzenie przewidywane na tym stanowisku uzależnione jest od rodzaju umowy:
Umowa o pracę 9 500 – 12 000 zł brutto miesięcznie