Specjalista ds. obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 7420377, z dnia 2022-09-09

EDMIR-POL to firma zajmująca się produkcją i sprzedażą przypraw oraz dodatków funkcjonalnych dla przemysłu spożywczego ze szczególnym nastawieniem na przemysł mięsny.

 

Aktualnie do naszego Zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Chorzów

 

Opis stanowiska

  • Obsługa kontrahenta w siedzibie Firmy;

  • Kontakt z klientem telefonicznie i z pomocą poczty e-mail;

  • Wystawianie faktur sprzedaży;

  • Sporządzanie ofert handlowych;

  • Negocjowanie warunków sprzedaży;

  • Administracja zamówieniami, ustalanie terminów dostaw;

  • Wprowadzanie zleceń do systemu;

  • Bieżąca analiza stanów magazynowych;

  • Wspieranie klientów w wyborze towarów, doradztwo;

  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż szerokiego portfela produktów oferowanych przez firmę;

  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

  • Przynajmniej dwuletnie doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w branży zaopatrzeniowej przemysłu mięsnego i spożywczego (przyprawy i dodatki technologiczne);
  • Wykształcenie wyższe - mile widziane;
  • Łatwość nawiązywania i utrzymywania kontaktów;
  • Bardzo dobra organizacja pracy, pewność siebie, komunikatywność;
  • Wysoka kultura osobista;
  • Sumienność i zaangażowanie;
  • Umiejętność wykonywania wielu zadań w tym samym czasie;
  • Znajomość systemu SUBIEKT GT - mile widziane

Oferujemy

  • Stabilną pracę – umowa o pracę w solidnej firmie;

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywanie doświadczeń w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;

  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;

  • Miłą atmosferę w zespole.

Wymagane dokumenty:

  • CV

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

24 Września 2022

Przedsiębiorstwo: Techem Techniki Pomiarowe Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Zatrudnienie od 01.11.2022r. Główne zadania: Kompleksowa obsługa klienta w zakresie świadczonych usług ( rozliczeń, odczytów i serwisu) Telefoniczne wsparcie klienta Ewidencjonowanie prowadzonej z klientem komunikacji tj. telefony przychodzące, e-maile,...

Więcej informacji
23 Września 2022

Przedsiębiorstwo: Genpact PL

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsibilities: Accountability (Deliverable Outputs): Provide requested services to customers as a part of Service Catalogue Review and provide information about the situation of their orders, deliveries and invoices data Monitor customer compliance to agreed...

Więcej informacji
16 Września 2022

Przedsiębiorstwo: Genpact PL

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsibilities: Front office operations support, exception management, investigation/ resolve system errors, complaints and collect Customer surveys (NPS) Allocate tasks to internal teams as per requested by the customer Lead system stop and provide approval as per...

Więcej informacji