Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim w branży motoryzacyjnej

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem włoskim w branży motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odpowiedzi na zapytania klientów przez telefon, chat i email.
  • Dokumentacja rozmów i rozwiązań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem dla lepszych doświadczeń klientów.
  • Aktualizowanie wiedzy o produktach i ofertach.
  • Profesjonalizm i entuzjazm w interakcjach z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania:
  • Min. 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej.
  • Zaawansowany włoski (C1) i bardzo dobra znajomość angielskiego (B2).
  • Umiejętność rozwiązywania problemów, kreatywne myślenie.
  • Zainteresowanie ciągłym rozwojem i nauką nowych technologii.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, życiowe ubezpieczenie, system benefitów.
  • Płatne szkolenia i możliwości ciągłego rozwoju.
  • Eventy integracyjne i wsparcie lidera zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

26 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: opolskie / Strzelce Opolskie

Deine Aufgaben: Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden...

Więcej informacji
26 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...

Więcej informacji
26 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Więcej informacji