Specjalista ds. obsługi klienta

Techem Techniki Pomiarowe Sp.z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. W związku z rozwojem Centrum Rozliczeniowego poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice

Zatrudnienie od 01.11.2022r.

 

Główne zadania:
  • Kompleksowa obsługa klienta w zakresie świadczonych usług ( rozliczeń, odczytów i serwisu)
  • Telefoniczne wsparcie klienta
  • Ewidencjonowanie prowadzonej z klientem komunikacji tj. telefony przychodzące, e-maile, formularze
  • Doradztwo klientowi w zakresie wykonywanych usług dostępnymi kanałami informacyjnymi
  • Weryfikacja i opracowanie reklamacji
  • Realizacja innych zadań określonych przez Kierownika.
Wymagania:
  • Gotowość do pracy w systemie równoważnym ( w okresie ,,szczytów rozliczeniowych” praca także w soboty wg. grafiku)
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki ścisłe
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta/ rozliczeniach
  • Swoboda komunikacji, także w rozmowach telefonicznych
  • Znajomość środowiska MS Office- w szczególności Excel
  • Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy
  • Dokładność i skrupulatność
  • Zorientowanie na cele i umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość wypracowania premii kwartalnych
  • Pakiety prywatnej opieki medycznej Medicover oraz Medicover Sport na preferencyjnych warunkach
  • Atrakcyjne dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Udział w szkoleniach specjalistycznych
  • Przyjazną atmosferę w międzynarodowym środowisku
  • Program Poleceń Pracowniczych
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Podobne oferty

23 Września 2022

Przedsiębiorstwo: Genpact PL

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsibilities: Accountability (Deliverable Outputs): Provide requested services to customers as a part of Service Catalogue Review and provide information about the situation of their orders, deliveries and invoices data Monitor customer compliance to agreed...

Więcej informacji
16 Września 2022

Przedsiębiorstwo: Genpact PL

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsibilities: Front office operations support, exception management, investigation/ resolve system errors, complaints and collect Customer surveys (NPS) Allocate tasks to internal teams as per requested by the customer Lead system stop and provide approval as per...

Więcej informacji
16 Września 2022

Przedsiębiorstwo: Genpact PL

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsibilities: Ongoing cooperation with the client regarding the implementation of placed orders (status update, correcting errors in the order, updating the date of order fulfillment, etc.,) Work based on a ticket system and e-mails from clients (limited number...

Więcej informacji