Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Specjalista ds. sprzedaży i promocji
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: Dobra komunikacja werbalna
Uprawnienia: obsługa internetu
Uprawnienia: Obsługa pakietu MS Office
wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe w sprzedaży B2B i/lub obsłudze klienta; umiejętności: obsługa komputera, znajomość pakietu Office, umiejętność skutecznego komunikowania się, orientacja na klienta, zdolności do samodzielnego realizowania uzgodnionych celów, umiejętność wyszukiwania informacji w Internecie.
Tychy
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami, opierając się na zaufaniu i wartościach Allianz Rozpoznawanie potrzeb klientów i przygotowywanie spersonalizowanych ofert ubezpieczeniowych Spotkania z klientami – online i na żywo –...
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
Obsługa klienta w zakresie zawierania umów oraz sprzedaż usług Plus GSM i Polsat Box. Praca w systemie zmianowym w godzinach 9:00-21:00, w pełnym wymiarze godzin. Harmonogram i szczegóły zatrudnienia ustalane są indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej....
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Do Twoich zadań będzie należeć: Doradzanie w telekomunikacji i ICT. Negocjacje, sprzedaż, tworzenie ofert. Pozyskiwanie i obsługa klientów biznesowych. Śledzenie trendów rynkowych. Opieka nad przydzielonymi klientami. Rozkład pracy: 60% czasu na zdobywanie...