- Wyszukiwanie, rozwiązywanie i odpowiadanie na złożone pytania otrzymane za pośrednictwem rozmów telefonicznych lub eskalacji w trakcie rozmowy oraz zapewnienia wsparcia w zakresie usług zgodnie z obowiązującymi standardami. Pozyskiwanie i utrzymywanie wiedzy na temat odpowiednich ofert produktowych, aktualnych zasad wsparcia i metod udzielania wsparcia w celu dostarczania użytkownikom poprawnych technicznie rozwiązań i dzielenia się tą wiedzą w zespole. Opracowanie i zapewnienie coachingu technicznego i mentoringu dla innych pracowników technicznych i współpracowników firmy. Współpraca z innymi obszarami IT, innymi działami i zewnętrznymi dostawcami w celu rozwiązywania problemów technicznych w razie potrzeby. Instalowanie nowego lub zmodernizowanie sprzętu i oprogramowania zgodnie z przydziałem we zgłoszeniach serwisowych. Zapewnienie dokładnego i terminowego rejestrowania incydentów. Praca w międzynarodowym środowisku.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Samodzielność
Uprawnienia: Dobra komunikacja interpersonalna
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Umiejętność pracy pod presją czasu
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Uprawnienia: Odporność na stres
Wymagania inne:Wymagane doświadczenie zawodwe min. 5 lat w obsłudze klienta w branży IT. Wymagane doświadczenie w obsłudze klienta angielskojęzycznego. Wymagany certyfikat znajomości języka angielskiego na poziomie B2.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:od 7 500 PLN