Staż - pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Staż - pracownik biurowy
Miejsce pracy: Chorzów
Numer: StPr/25/0966
OBOWIĄZKI:
- umiejętności obsługi urządzeń biurowych;- poznanie zasad obiegu dokumentów;- umiejętność stosowania przepisów dot. archiwizowania dokumentacji jawnej;- kopertowanie korespondencji oraz obsługa programu "Elektroniczny nadawca";- zapoznanie się z rodzajami zbiorów kancelaryjnych oraz rejestrów pomocniczych;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: umiejętność pracy w zespole, komunikatywnosć, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, samodzielność, znajomość obsługi urządzeń biurowych i oprogramowania komputerowego


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Chorzów


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Podobne oferty

09 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji
09 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

- pomoc w pozyskiwaniu środków finansowych na realizacje zadań statusowych- pomoc w opracowywaniu i udostępnianiu zajęć klubu- pomoc w redagowaniu i opracowywaniu materiałów promocyjnych- pomoc przy rekrutacji uczestników klubu- pomoc w prowadzeniu...

Więcej informacji
09 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji