Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Staż - specjalista ds. administracji i rekrutacji
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: znajomość MS Office
Uprawnienia: znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym
Uprawnienia: swoboda komunikacji
Uprawnienia: znajomość obsługi komputera
Chorzów
Nie dotyczy
1 790,3 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera,
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
NA TYM STANOWISKU, BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY ZA: Kompleksową obsługę administracyjna Biura Kontraktu - modernizacja stacji Gliwice Łabędy. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz dekretacja pism. Nadzór nad obiegiem i archiwizacją...
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Współpraca z innymi działami Spółki Planowanie działalności własnej komórki organizacyjnej Reprezentowanie Spółki na zewnątrz Prowadzenie kompleksowej obsługi kancelaryjnej w zakresie ewidencjonowania korespondencji przychodzącej i wychodzącej w...