Supervisor / Supervisorka w Dziale Usług Księgowych

BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy blisko 120 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Supervisor / Supervisorka w Dziale Usług Księgowych
Miejsce pracy: Katowice
Twoje zadania:
  • prowadzenie pełnej obsługi księgowej z wykorzystaniem systemu księgowego Microsoft Dynamics NAV
  • merytoryczna weryfikacja dokumentów sprzedażowych i zakupowych
  • udział w procesach księgowania: środków trwałych, WNIP, delegacji, faktur, wyciągów bankowych, innych dokumentów księgowych
  • przygotowywanie kalkulacji, raportów i sprawozdań finansowych
  • sporządzanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), sprawozdawczości dla GUS i NBP;
  • współpraca z Klientem
  • wsparcie Klienta w obsłudze audytu sprawozdań finansowych
  • wsparcie Klienta w obsłudze kontroli podatkowych
  • udział w projektach doradczych w ramach procesów księgowych
  • udział w zamykaniu procesów księgowych w okresach miesięcznych, kwartalnych i rocznych;
  • współpraca w zespole kilkuosobowym
Nasze wymagania: 
  • minimum 5-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnej księgowości (mile widziane w outsourcingu)
  • wykształcenie wyższe (preferowane finanse, rachunkowość)
  • znajomość zasad rachunkowości (ustawa o rachunkowości, znajomość MSR/MSSF lub US GAAP będzie dodatkowym atutem)
  • praktyczna znajomość podatków VAT i CIT
  • doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań finansowych
  • doświadczenie w raportowaniu danych finansowych
  • praktyczna, dobra znajomość MS Excel, mile widziana znajomość systemów księgowych (np. SAP, Oracle, Symfonia)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 pozwalająca na swobodną komunikację z Klientami
  • samodzielność w prowadzeniu ksiąg oraz zarządzaniu dokumentacją, dokładność, dbałość o szczegóły
  • zdolności organizacyjne i przywódcze: planowanie pracy własnej i zespołu, delegowanie zadań, mentoring, terminowe dostarczanie raportów
To oferujemy: 
  • dofinansowanie prywatnej opieki medycznej Medicover
  • dofinansowanie karty sportowej Multisport
  • dofinansowanie ubezpieczenia na życie Unum
  • pracę zdalną hybrydową z cyklicznymi zespołowymi spotkaniami w biurze
  • liczne szkolenia wewnętrzne oraz treningi umiejętności miękkich w ramach „Akademii BDO” (katalog szkoleń aktualizowany jest co miesiąc i obejmuje najnowsze trendy lub zmiany - szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym)
  • możliwość uczestnictwa w szkoleniach merytorycznych oferowanych przez spółkę BDO Solutions oraz dostęp do platformy szkoleniowej
  • program wdrożeniowy realizowany na platformie rozwojowej w pierwszych tygodniach pracy, który ułatwi Ci proces wdrażania się
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen rocznych pozwalający na monitorowanie i wspieranie Twojego rozwoju
  • program rekomendacji pracowników
  • spotkania integracyjne zespołowe oraz firmowe
Benefity:
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • owoce
  • spotkania integracyjne
  • program rekomendacji pracowników
  • możliwość uzyskania uprawnień
  • hybrydowy tryb pracy
  • system szkoleń merytorycznych "Akademia BDO"
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl