Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/22/1229
OBOWIĄZKI:

Sporządzanie wykazów zarchiwizowanych dokumentów rejestracyjnych; rozdzielanie druków dowodów rejestracyjnychu; wykonywanie wszelkich prac towarzyszących w procedurze rejestracji pojazdów; obsługa stanowiska ds. informacji;

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Podobne oferty

27 Stycznia 2023

Przedsiębiorstwo: PLAY (P4 Sp. z o.o.)

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Zakres obowiązków: Prowadzenie repozytorium umów podwykonawczych (rejestracja systemowa umów, aktualizacja obowiązujących umów/aneksów, monitoring statusu potwierdzenia dokumentów przez podwykonawców) Prowadzenie bazy pełnomocnictw zewnętrznych i...

Więcej informacji
26 Stycznia 2023

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

Prowadzenie spraw kancelaryjno-administracyjnych; przygotowanie dokumentów do archiwizacji; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe

Więcej informacji
25 Stycznia 2023

Przedsiębiorstwo: ROTENSO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Aplikuj do nas jeśli: masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z organizacją procesów produkcji; posiadasz znajomość pakietu MS Office; jesteś osobą komunikatywną i posiadasz umiejętność współpracy z osobami na różnych poziomach...

Więcej informacji