Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Technik administracji
Sporządzanie wykazów zarchiwizowanych dokumentów rejestracyjnych; rozdzielanie druków dowodów rejestracyjnychu; wykonywanie wszelkich prac towarzyszących w procedurze rejestracji pojazdów; obsługa stanowiska ds. informacji;
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Miejsce pracy:
Tarnowskie Góry
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Zakres obowiązków: Prowadzenie repozytorium umów podwykonawczych (rejestracja systemowa umów, aktualizacja obowiązujących umów/aneksów, monitoring statusu potwierdzenia dokumentów przez podwykonawców) Prowadzenie bazy pełnomocnictw zewnętrznych i...
Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry
Prowadzenie spraw kancelaryjno-administracyjnych; przygotowanie dokumentów do archiwizacji; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
Aplikuj do nas jeśli: masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z organizacją procesów produkcji; posiadasz znajomość pakietu MS Office; jesteś osobą komunikatywną i posiadasz umiejętność współpracy z osobami na różnych poziomach...