Travel Advisor with Dutch

Ogłoszenie numer: 9326788, from 2024-11-11

Concentrix

Travel Advisor with Dutch

Location: Tychy

 

Job description

  • Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound)
  • Working with confidential customer information and treating it sensitively
  • Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude

Requirements

  • Dutch language skills (C1 level) and English (min. B2 level)
  • Availability to work from office in Katowice from Monday to Friday, 9 am-6 pm
  • Previous experience in customer service/call center/tourism industry/airline industry is preferred

We offer

  • Team-building events
  • Fully paid training to prepare you for direct contact with customers
  • Team leader support at every stage of cooperation
  • Work with friends - the opportunity to receive a bonus for referring friends
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Utrzymanie profesjonalnego kontaktu z klientem przez telefon, chat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientem w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach...

Więcej informacji
04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: GRUPA PZU

Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów

Realizacja planów sprzedażowych Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem Budowanie portfela klientów Minimum roczne doświadczenie w...

Więcej informacji
02 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and...

Więcej informacji