Customer service specialist in the automotive industry with Italian

Support, a recognized name in the automotive industry known for its commitment to quality, innovation, and customer satisfaction.
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm.
  • Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system.
  • Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience.
  • Staying updated on the latest offerings, policies, and services to provide customers with accurate and timely information.
  • Exhibit warmth and enthusiasm in every customer interaction.
  • Utilize your knowledge of automotive and digital products to troubleshoot and resolve issues effectively.
Requirements:
  • 1+ years of experience in a call center or customer service role, preferably in the automotive industry.
  • Strong communication skills, with a minimum C1 level in Italian.
  • Very good knowledge of English language, minimum B2 level for internal communication, documentation & training.
  • Excited about the opportunity to contribute to continued success and growth in the automotive sector.
  • The ability to stay composed, tactful, and solution-focused when interacting with customers.
  • Strong attention to detail and organizational skills.
  • Excellent problem-solving skills and a creative, solution-oriented mindset.
  • A passion for continuous learning and adapting to new technologies and processes.
We offer:
  • Remote work from home
  • Comprehensive benefits package, including a benefits system (MyBenefit), private healthcare, and life insurance.
  • Receive fully paid training to ensure you’re fully prepared for customer interactions, with continuous learning opportunities to grow your skills.
  • Team-building events to foster a collaborative work environment.
  • Team leader support at every stage of cooperation.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

11 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung....

Więcej informacji
11 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst...

Więcej informacji
10 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w...

Więcej informacji