Technical Product Advisor with Italian

Technical Product Advisor with Italian
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Handle customer inquiries: e-mails and phone calls
  • Support individual (B2C) and business customers (B2B)
  • Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues
  • Explain non-technical customers how electronics devices work, what is inside the device
  • Communicate in a friendly, professional, and customer-focused manner to care about the quality of the service
  • Input data, write quickly and clearly
Requirements:
  • Fluent Italian (C1/C2) – both written and spoken
  • Very good English (B2/C1) – both written and spoken
  • Technical understanding – interest or knowledge of how electronic devices work
  • Ability to deal with challenging or disappointed customers in a calm way
  • Team player, adaptable, and quality-focused with good IT tool skills
  • Experience in customer service (individual / business customers)
Nice to have:
  • Interest in a new technology and electronics trends
We offer:
  • Work at home (100% remote from Poland) and IT devices
  • Stable employment contract for full-time position
  • Dedicated training - we will teach you everything
  • Quick start: October 2025
  • Development opportunities (Concentrix Academy for the future Team Leaders)
  • Language online classes for free (Polish and English)
  • An access to the unlimited courses (Concentrix University, LinkedIn Learning)
  • Private medical healthcare, and life insurance
  • Multisport card (access to gym, swimming pool and many more) or MyBenefit vouchers (top brands)
  • Competitions with attractive awards
  • Be The Best recognition program to appreciate your attitudes and skills
  • Work with Friends and Earn: referral campaign with financial bonuses
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

11 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung....

Więcej informacji
11 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Deine Aufgaben: Du nimmst die Anrufe von deutschsprachigen Kunden entgegen, Leistest Hilfe bei Garantieleistungen, Ersatzteilen und kleineren Defekten, Suchst aus der Ferne nach Lösungen (damit der Servicetechniker eine Verschnaufpause einlegen kann), Stimmst...

Więcej informacji
10 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa czatu z klientami Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami Udzielanie precyzyjnych, rzeczowych i miłych odpowiedzi na zapytania klientów Odpowiadanie na zapytania przez formularz internetowy dotyczące modeli ekspresów i akcesoriów Doradzanie w...

Więcej informacji