Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/24/0267
OBOWIĄZKI:
Wykonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów oraz sporządzanie wykazów zarchiwizowanych dokumetów rejestracyjnych, rozdzielanie druków dowodów rejestracyjnych, wykonywanie wszelkich prac towarzyszących w procedurze rejestracji pojazdów, obsługa stanowiska ds. informacji, pomoc w realizacji zadań wydziału;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Podobne oferty

14 Maja 2024

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

- Aktywny udział w usprawnianiu obecnych procesów i implementacji nowych; bliska współpraca z koordynatorami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług. Obsługa bazy danych. Przygotowywanie dokumentacji imigracyjnej, Obsługa procesów migracyjnych dla...

Więcej informacji
14 Maja 2024

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Miejsce pracy: śląskie / Bytom

kompletowanie akt zgodnie z repetytorium, skanowanie dokumentacji do systemu komorniczego, wprowadzanie podstawowych danych do systemu teleinformatycznego - komornik, analiza odpowiedzi z Urzędów, wprowadzanie średniowieczników do systemu, generowanie i tworzenie...

Więcej informacji
14 Maja 2024

Przedsiębiorstwo: Urząd Dozoru Technicznego

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Kluczowe obowiązki: Kompleksowa obsługa Sekretariatu/ Biura Obsługi Klienta. Czuwanie nad prawidłowym obiegiem pism. Rejestrowanie spraw w systemach teleinformatycznych. Przyjmowanie i wysyłka korespondencji. Weryfikacja kompletności złożonych dokumentów....

Więcej informacji