Asystent do spraw księgowości

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Asystent do spraw księgowości
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0523
OBOWIĄZKI:
prowadzenie uproszczonej księgowości podmiotów gospodarczych, segregowanie, archiwizacja i skanowanie dokumentów księgowych, wprowadzanie dokumentów do programów księgowych, prowadzenie akt osobowych i naliczanie wynagrodzeń, praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: Pracowitość
Uprawnienia: dokładność


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie ekonomiczne (ukończone technikum ekonomiczne), rzetelność.

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty

18 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów

1. Wprowadzanie dokumentów księgowych do programu księgowego2. Skanowanie faktur3. Drukowanie faktur4. Kontakt z urzędami oraz klientami5. Czynności administracyjne i biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie:...

Więcej informacji
17 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Chrzanowie

Miejsce pracy: małopolskie / Chrzanów

1. Weryfikacja dikumentów pod względem formalnym i rachunkowym, np. faktur, rachunków, wyciągów bankowych2. Dekretowanie i księgowanie dokumentów w systemie komputerowym3. Przygotowywanie zestawień i raportów. np. zestawienie VAT, raporty finansowe4....

Więcej informacji
16 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Archiwizacja. Kserowanie dokumentów. Dekretowanie dokumentów księgowych. Segregowanie dokumentów. Pieczętowanie dokumentów. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe, administracyjne Wykształcenie:...

Więcej informacji