Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Asystent ds. księgowości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy: 3-6 miesięcy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, organizowanie sprawnej obsługi działu księgowości, obsługa komputera, mile widziana obsługa programu Insert.
Bytom
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa bieżąca sekretariatu zarządu Wymagania inne: Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy,...
Miejsce pracy: śląskie / Bytom
posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność,...
Miejsce pracy: śląskie / Mikołów
Zakłady Mechaniczne "WIROMET Spółka Akcyjna w Mikołowie poszukują kandydatów na stanowisko: Asystent / Asystentka w dziale handlowymDo obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie :- Przygotowywanie ofert handlowych oraz innych...