Asystent księgowego

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Asystent księgowego
Miejsce pracy: Ruda Śląska
Numer: StPr/25/0370
OBOWIĄZKI:
zadania:udział w kontroli merytorycznej dokumentówwspomaganie pracy księgowejdekretacja, numerowanie i archiwizacja dokumentówwprowadzanie danych do systemu komputerowegoOferta stażu dla osób bezrobotnych powyzej 30 roku życia zarejestrowanych w PUP Ruda Śląska. Staż realizowany ze środków EFS +
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Uprawnienia: obsługa komputera i programów MS Office


Wymagania inne:

praca na I zmianę 8.00-16.00gwarancja zatrudnieniapraca na stażu nie obejmuje pory nocnej 22.00-06.00mile widziana znajomość programów komputerowychobsługa komputera i programów OFFICE - znajomość w stopniu podstawowym

Miejsce pracy:

Ruda Śląska


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Podobne oferty

22 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Miejsce pracy: śląskie / Pszczyna

- wprowadzanie dokumentów do systemu- sprawdzanie rejestrów VAT- weryfikacja faktur pod kątem poprawności- wystawianie faktur- inne prace zlecone przez opiekuna Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa programu Excel Wymagania inne: wykształcenie średnie,...

Więcej informacji
21 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

prace biurowe - korespondencja tradycyjna i e-mail, kontakt z Klientami, realizacja zamówień, organizacja spedycji krajowej i międzynarodowej, współpraca z serwisem, gromadzenie dokumentacji firmowej, archiwizacja i dygitalizacja.Oferta pracy również dla osoby...

Więcej informacji
17 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

zapoznanie się z rodzajami transportów i flotą samochodową, specyfikacje kontraktów handlowych, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:

Więcej informacji