Customer Service Advisor z językiem niemieckim

Customer Service Advisor z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Odbieranie i obsługa zapytań klientów przez telefon, e-mail lub czat.
  • Pomoc w sprawach technicznych, reklamacyjnych i gwarancyjnych.
  • Wprowadzanie danych do systemu i aktualizacja informacji o klientach.
  • Współpraca z innymi działami w celu szybkiego rozwiązania problemu klienta.
  • Udzielanie informacji o produktach, zamówieniach i zwrotach.
Wymagania:
  • Język niemiecki na poziomie C1 – warunek konieczny.
  • Język angielski minimum B2.
  • Podstawowa znajomość pakietu MS Office i pracy z komputerem.
  • Umiejętność jasnej komunikacji i pozytywne nastawienie
  • Doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane, ale nie wymagane)
Oferujemy:
  • Stałe godziny pracy: poniedziałek–piątek, 8:00–18:00.
  • Wolne weekendy!
  • Nowoczesne biuro w Global Office Park w centrum Katowic.
  • Pakiet benefitów:
  • prywatna opieka medyczna (LuxMed)
  • kafeteria MyBenefit
  • ubezpieczenie na życie
  • szkolenia językowe
  • Bonus za polecenie znajomego do pracy.
  • Przyjazna, międzynarodowa atmosfera i zespół, który wspiera.
  • Możliwości rozwoju i awansu w strukturach firmy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

10 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

kontakt z klientami w języku niemieckim poprzez telefon, e-mail lub czat, udzielanie informacji dotyczących produktów, zamówień i zwrotów, wsparcie przy rozwiązywaniu problemów technicznych i reklamacyjnych, aktualizacja danych klientów w systemie i dbanie o...

Więcej informacji
09 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту....

Więcej informacji
09 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung....

Więcej informacji