Doradca ds. sprzedaży części motoryzacyjnych

Ogłoszenie numer: 9829570, z dnia 2025-04-29

Klient portalu Praca.pl

Doradca ds. sprzedaży części motoryzacyjnych

Miejsce pracy: Olkusz

 

Opis stanowiska

  • Profesjonalna obsługa klientów oraz wsparcie w zakresie doboru części.
  • Przedstawianie aktualnej oferty handlowej i nowości produktowych.
  • Współtworzenie zamówień i sugestie dotyczące uzupełniania magazynu.

Wymagania

  • Doświadczenia w sprzedaży części samochodowych (osobowe lub ciężarowe).
  • Znajomości budowy i działania pojazdów mechanicznych.
  • Umiejętności pracy na programach biurowych (Word, Excel, poczta elektroniczna).
  • Wykształcenia minimum średniego (preferowane techniczne).
  • Znajomości rynku motoryzacyjnego w regionie.
  • Komunikatywności oraz odporności na stres.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w zgranym i doświadczonym zespole.
  • Pracę w przyjaznym środowisku nastawionym na rozwój.
  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi pracy.
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (m.in. karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenia).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Coral Travel Poland Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Opis stanowiska Przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji od Klientów, zarówno telefonicznie jak i mailowo. Kontakt z Klientami, wewnętrznymi działami firmy oraz partnerami zewnętrznymi w celu sprawnego rozwiązania zgłoszonych spraw. Koordynowanie procesu...

Więcej informacji
07 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Obsługa istniejącego portfela klientów oraz otwartość na pozyskiwanie nowych, zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta i budowanie długotrwałych relacji, aktywna sprzedaż produktów finansowych poprzez dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i...

Więcej informacji
01 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Wsparcie klientów telefonicznie, przez czat i e-mail z profesjonalizmem i uśmiechem. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM, nadzór nad podjętymi działaniami i zaproponowanymi rozwiązaniami. Współpraca w zespole, klucz do poprawy jakości obsługi i...

Więcej informacji