Doradca klienta technicznego z niemieckim

Doradca klienta technicznego z niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Udzielanie wsparcia technicznego dla klientów indywidualnych (B2C) przez telefon.
  • Odpowiadanie na zapytania dotyczące gwarancji, napraw i akcesoriów.
  • Aktywne reagowanie na potrzeby klientów poprzez oferowanie odpowiednich rozszerzonych gwarancji i produktów (Cross- & Upselling).
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (C1); znajomość angielskiego mile widziana.
  • Dyspozycyjność do pracy biurowej.
  • Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta.
  • Doświadczenie w pracy z systemami CRM będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie: 7000 PLN brutto miesięcznie plus dodatkowe świadczenia (pakiety sportowe, opieka medyczna, kursy językowe, ubezpieczenie grupowe).
  • Praca w nowoczesnym biurze z elastycznymi godzinami pracy, bez pracy w weekendy.
  • Możliwości rozwoju i szkolenia w międzynarodowym środowisku.
  • Działania socjalne i imprezy integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

12 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów i wsparcie w naprawach, gwarancjach oraz rozwiązywanie problemów technicznych. Dobieranie produktów odpowiednich do potrzeb klienta i praca z systemem CRM. Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom...

Więcej informacji
12 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Profesjonalne odpowiedzi na zapytania klientów za pomocą telefonu, czatu i e-mailu. Aktualizacja i utrzymanie dokumentacji w CRM dotyczącej interakcji z klientem i działań. Współpraca z zespołem w celu optymalizacji obsługi klienta. Utrzymywanie wiedzy na...

Więcej informacji
11 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (pre/after sales) w ramach połączeń przychodzących Obsługa zapytań poprzez formularz kontaktowy, e-mail, czat i Facebook. Rozpatrywanie reklamacji gwarancyjnych. Rozwiązywanie problemów technicznych. Porównania produktów, oferty specjalne i...

Więcej informacji