Doradca Klienta

Ogłoszenie numer: 9544843, z dnia 2025-03-03

Klient portalu Praca.pl

Doradca Klienta

Miejsce pracy: Zabrze

 

Opis stanowiska

  • Obsługa klientów.
  • Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży.
  • Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych.
  • Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej.

Wymagania

  • Skoncentrowanie na potrzebach klienta i zdolność do budowania długotrwałych relacji.
  • Doświadczenie w sprzedaży i demonstracja sukcesów handlowych.
  • Umiejętność pracy zespołowej, energia oraz inicjatywa.
  • Orientacja na osiąganie wyników i sukcesów.
  • Elastyczność myślenia i pewność siebie.
  • Dobra znajomość MS Office.

Oferujemy

  • Kompleksowe szkolenia autoryzacyjne i wsparcie zespołu.
  • Nieograniczone możliwości budowania relacji z klientami bez skryptów rozmów.
  • Dostęp do produktów i usług na korzystnych warunkach.
  • Udział w konkursach sprzedażowych.
  • Atrakcyjne benefity dla pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

13 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

Badanie rynku i identyfikacja potencjalnych klientów. Tworzenie i zarządzanie bazą kontaktów z klientami. Prowadzenie kampanii cold mailingowych i telefonicznych dla generowania leadów. Utrzymywanie regularnego kontaktu z klientami, monitorowanie ich zakupów i...

Więcej informacji
03 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa klientów. Sprzedaż produktów i usług, wykorzystując różne kanały sprzedaży. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych i jakościowych. Zarządzanie posprzedażową obsługą klientów w celu budowania przewagi rynkowej. Skoncentrowanie na...

Więcej informacji
01 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: opolskie / Strzelce Opolskie

Komunikacja z klientami za pomocą telefonu, czatu i e-maila – bądź głosem, który zaraża uśmiechem i dostarcza rozwiązania. Dokładne dokumentowanie interakcji i rozwiązań w systemie CRM. Analiza i rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu...

Więcej informacji