Doradca telefoniczny w dziale relacji

Doradca telefoniczny w dziale relacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Telefoniczna i mailowa obsługa zgłoszeń oraz reklamacji od Klientów.
  • Komunikacja z klientami, współpraca z działami internalnymi i partnerami zewnętrznymi.
  • Zarządzanie procesami reklamacyjnymi.
  • Obsługa infolinii klienta.
  • Zarządzanie przepływem informacji w firmie.
Wymagania:
  • Średnie wykształcenie jako minimalne.
  • Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku, preferencyjnie w branży turystycznej.
  • Dobra znajomość języka angielskiego, poziom B1+/B2.
  • Biegłość w języku polskim, umiejętność komunikacji pisemnej i ustnej.
  • Znajomość Microsoft Office.
  • Umiejętność komunikacji, dokładność, zaangażowanie.
Dodatkowe atuty:
  • Wykształcenie z zakresu turystyki i rekreacji.
  • Wiedza o prawach w turystyce.
Oferujemy:
  • Umowa o pracę na pełny etat.
  • Szkolenia  i wyjazdy.
  • Atrakcyjne ceny wakacji dla Ciebie i rodziny.
  • Bezpłatne bilety lotnicze i pobyty w hotelach.
  • Bezpłatna podróż poślubna.
  • Prywatna opieka medyczna.
  • Ubezpieczenie.
  • Karta lunchowa, MyBenefit, Multisport.
  • Dofinansowanie do okularów.
  • Możliwości rozwoju w innych działach.
  • Welcome Pack.

Podobne oferty

10 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: opolskie / Strzelce Opolskie

przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych wprowadzanie danych reklamacyjnych do systemu i zamykanie spraw po decyzji nadzór nad terminowością realizacji reklamacji przez dostawców przygotowywanie oraz wysyłka decyzji reklamacyjnych i...

Więcej informacji
10 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu...

Więcej informacji
09 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów. Doświadczenie w pracy z...

Więcej informacji