Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Główny specjalista ds. rewitalizacji
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe (preferowane o kierunku: urbanistyka, architektura, gospodarka przestrzenna, ekonomia, planowanie i rozwój regionalny, gospodarka miejska i regionalna) i co najmniej 4-letni staż pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o rewitalizacji, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,- doświadczenie przy opracowywaniu gminnych programów rewitalizacji lub lokalnych programów rewitalizacji,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność pracy w środowisku programu ArcGIS i/lub QGIS,- prawo jazdy kat. "B",- samodzielność,- umiejętności analityczne,- komunikacja interpersonalne,- komunikacja pisemna,- elastyczność w działaniu,- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność podejmowania decyzji,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.
Zabrze
Umowa o pracę na czas określony
od 5 040 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu
Miejsce pracy: śląskie / Pszczyna
1) Uczestnictwo w pracach zespołu projektowego.2) Przygotowywanie wniosków i projektów finansowanych ze środków krajowych oraz współfinansowanych z Unii Europejskiej.3) Sporządzanie sprawozdawczości z realizacji projektu.4) Koordynowanie i monitorowanie...
Miejsce pracy: śląskie / Zabrze
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie ewidencji lokali i współpraca z zarządcami nieruchomości w tym zakresie.2. Prowadzenie postępowań o udzielenia zamówień publicznych i projektów umów.3. Przygotowywanie ugód...
Miejsce pracy: śląskie / Lubliniec
praca w recepcji, obsługa gości hotelowych, przygotowanie pokoi hotelowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie branżowe Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio...
