Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 136292
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym co najmniej 3 lata pracy w mediach, biurze prasowym lub public relations.
- Znajomość prawa prasowego.
- Wiedza z zakresu funkcjonowania mediów, w tym mediów społecznościowych, komunikacji społecznej i public relations.
- Umiejętność pisania i redagowania tekstów.
- Umiejętność analizowania informacji.
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, rzetelność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
- Umiejętność tworzenia elementów graficznych, nagrań audio oraz przygotowywania prostych filmików wideo.
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- prawo jazdy kat. B
- dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych
- kompetencje behawioralne: komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, współpraca