Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 145619
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 10 lat doświadczenia zawodowego w tym min. 5 lat stażu pracy w administracji publicznej;
- Doświadczenie w realizacji zadań związanych z rozpatrywaniem wniosków o nadanie odznaczeń państwowych, rozpatrywania skarg, wniosków i petycji oraz opracowania dokumentów aktów normatywnych;
- Doświadczenie w koordynacji elektronicznego obiegu dokumentów w systemie zarządzania dokumentami EZD;
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej;
- Znajomość ustawy o orderach i odznaczeniach oraz Rozporządzenia Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej w sprawie szczegółowego trybu postępowania w sprawach o nadanie orderów i odznaczeń oraz wzorów odpowiednich dokumentów;
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej;
- Znajomość ustawy o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne;
- Wiedza z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej;
- Wiedza z zakresu problematyki budżetowania i finansów;
- Znajomość protokołu dyplomatycznego;
- Kompetencje: skuteczna komunikacja, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej umożliwiającej uzyskanie dostępu do informacji niejawnych o klauzulach: „poufne”, „NATO confidential”, „confidential UE” lub poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzulach: „poufne”, „NATO confidential”, „confidential UE”;
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Doświadczenie zawodowe w urzędach centralnych;
- Szkolenia z zakresu: protokołu dyplomatycznego, dostępności w administracji publicznej, udostępniania informacji publicznej, zarządzania ryzykiem;
- Znajomość systemu elektronicznego zarządzania dokumentami EZD.