Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 146059
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe prawnicze
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego stażu pracy związanego z opracowywaniem aktów prawnych
- Ukończona aplikacja legislacyjna
- Znajomość „Zasad techniki prawodawczej”
- Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie administracji rządowej
- Znajomość przepisów określających tryb prowadzenia prac legislacyjnych
- Znajomość przepisów o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa
- Znajomość przepisów o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych
- Umiejętność analizy i syntezy informacji
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Rzetelność
- Kreatywność
- Komunikatywność
- Umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows i MS Office)
- Znajomość informatycznych systemów informacji prawnej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe