Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Inspektor ds. windykacji
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innego państwa, które na mocy umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego uprawnia do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej .Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego ze znajomością języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2. Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: prawo, administracja 3. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy.4. Umiejętność obsługi komputera, weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć skanów dokumentów ( w jednym pliku) potwierdzających ich nabycie.Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu:1. Znajomość przepisów:Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego, Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.Wymagania dodatkowe dla kandydatów-mile widziane:1. Znajomość specyfiki pracy jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego takich jak samorządowe zakłady budżetowe oraz znajomość zasad ich funkcjonowania,.2. Dobra znajomość pakietu MS Office oraz znajomość programów finansowo- księgowych.Wymagane kompetencje miękkie: Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnej pracy, poczucie odpowiedzialności, komunikatywność, odporność na sytuacje trudne, zaangażowanie, umiejętność pracy z najemcami.
Dąbrowa Górnicza
Umowa o pracę na czas określony
od 4 870 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
