Inspektor ds. windykacji

MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
Inspektor ds. windykacji
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0687
OBOWIĄZKI:
1. Bieżąca, systematyczna analiza stanu zadłużenia najemców lokali gminnych, 2. Prawidłowe i terminowe dochodzenie należności pieniężnych,3. Udzielanie informacji dłużnikom o stanie zadłużenia,4. Współpraca z kancelarią prawną,5. Prowadzenie ewidencji księgowej należności windykowanych, 6. Przygotowywanie miesięcznych i kwartalnych uzgodnień sald należności z Działem Księgowości, 7. Przygotowywanie danych do sprawozdawczości budżetowej z zakresu windykacji.Informacja o warunkach pracy i płacy na danym stanowisku:1. Pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 6 m-cy, kolejna może zostać zawarta na czas określony lub nieokreślony.2. W przypadku możliwości zastosowania art. 22 ustawy o pracownikach samorządowych rodzaj umowy zostanie tożsamy z aktualnie obowiązującym.3. Wynagrodzenie pracownika samorządowego składa się z obligatoryjnych elementów:miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego, od 4870 brutto/ mscdodatku za wieloletnią pracę w zależności od posiadanego stażu pracy (5%-20% - zgodnie z ustawą),dodatkowego wynagrodzenia rocznego (tzw. 13stki zgodnie z ustawą),nagrody jubileuszowej po osiągnięciu wymaganego ogólnego stażu pracy (od 75%-400% zgodnie z ustawą).ZFŚS oraz KZP (Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa).4. Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na życie.5. Miejsce wykonywanej pracy: siedziba zakładu, jednostki terenowe zakładu oraz zasoby mieszkaniowe administrowane przez pracodawcę na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.6. Stanowisko pracy związane jest z pracą przy monitorze komputerowym pow. 4h dziennie, obsługą urządzeń biurowych, kontaktem z interesantami oraz przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza nim.7. Osoba zatrudniona na tym stanowisku ma szansę zostać pełnoprawnym pracownikiem samorządowym w rozumieniu ustawy o pracownikach samorządowych ( aktualny ( Dz. U. 2024 poz.1135 t. j.).
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

1. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz obywatelstwo innego państwa, które na mocy umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego uprawnia do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej .Osoba nieposiadająca obywatelstwa polskiego ze znajomością języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej.2. Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności: prawo, administracja 3. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy.4. Umiejętność obsługi komputera, weryfikowana poprzez aplikowanie na to stanowisko wyłącznie drogą elektroniczną.WAŻNE - W przypadku spełnienia wymagań niezbędnych nie zapomnij dołączyć skanów dokumentów ( w jednym pliku) potwierdzających ich nabycie.Niezbędne formalności weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej lub testu:1. Znajomość przepisów:Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania cywilnego, Ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego,Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych.Wymagania dodatkowe dla kandydatów-mile widziane:1. Znajomość specyfiki pracy jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego takich jak samorządowe zakłady budżetowe oraz znajomość zasad ich funkcjonowania,.2. Dobra znajomość pakietu MS Office oraz znajomość programów finansowo- księgowych.Wymagane kompetencje miękkie: Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnej pracy, poczucie odpowiedzialności, komunikatywność, odporność na sytuacje trudne, zaangażowanie, umiejętność pracy z najemcami.

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 870 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej