Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Kierownik administracji
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: fakturowanie
Uprawnienia: Znajomość programu Ms Office
Wykształcenie średnie ogólne - dowolny kierunek; umiejętności: przygotowanie ofert handlowych, wystawianie faktur; inne wymagania: znajomość urządzeń biurowych, znajomość pakietu Office
Mikołów
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 5 000 do 5 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska
Aplikuj do nas jeśli : posiadasz powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku; masz doświadczenie w prowadzeniu kilkuosobowych zespołów - umiejętność motywowania oraz delegowania zadań; jesteś komunikatywny/a, kreatywny/a i pomysłowy/a;...
Miejsce pracy: śląskie / Mikołów
Branża/ rodzaj pracyPrzetwórstwo tworzyw sztucznych metodą wtryskuOrganizacja i zapewnienie funkcjonowania biura obsługi klienta, przygotowanie ofert, przyjmowanie zamówień i wystawianie faktur. Sporządzanie instrukcji i procedur oraz weryfikacja ich...