Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim

Kierownik Zespołu Obsługi Klienta z językiem portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz angielskim
Katowice
Opis stanowiska:
  • Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników.
Główne obowiązki:
  • Codzienne nadzorowanie pracy zespołu, monitorowanie obecności zgodnie z zasadami firmy i prawem.
  • Regularny coaching pracowników, aby osiągać zaplanowane wskaźniki efektywności.
  • Identyfikacja problemów z wydajnością i wdrażanie planów poprawy aż do możliwości zakończenia współpracy.
  • Zapewnienie, że usługi dostarczane klientom spełniają kontraktowe wskaźniki efektywności KPI.
  • Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji do zespołu.
  • Służenie pomocą jako ekspert w trudniejszych interakcjach z klientami.
  • Prowadzenie spotkań zespołowych i organizacja aktywności grupowych.
  • Aktualizowanie wiedzy o procedurach i zasadach firmy.
  • Promowanie wartości firmy poprzez postawę i zachowanie oraz wsparcie dla zespołu.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe w odpowiednim kierunku oraz 2-4 lata doświadczenia.
  • Umiejętności motywowania i rozwijania umiejętności członków zespołu.
  • Umiejętność pracy pod presją i dopełniania zadań.
  • Silne umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
  • Zdolność do prowadzenia zespołu, zarządzania priorytetami i terminami.
  • Elastyczność w godzinach pracy.
  • Biegłość w języku portugalskim, hiszpańskim lub greckim oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji