Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • obsługa klientów niemieckojęzycznych za pośrednictwem telefonu, czatu i formularzy online,
  • udzielanie informacji o produktach, zamówieniach, gwarancjach i reklamacjach,
  • wsparcie techniczne i doradztwo w rozwiązywaniu problemów,
  • przetwarzanie zamówień, zwrotów i zgłoszeń serwisowych,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi oraz pozytywne doświadczenia klientów.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (C1/C2) i dobra znajomość angielskiego (min. B2),
  • doświadczenie w obsłudze klienta lub pracy w contact center,
  • umiejętność prowadzenia rozmów w sposób profesjonalny i empatyczny,
  • dobra organizacja pracy i znajomość pakietu MS Office,
  • pozytywne nastawienie i gotowość do współpracy zespołowej.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • nowoczesne biuro w centrum Katowic,
  • prywatną opiekę medyczną, kartę benefitową i ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia językowe i możliwości rozwoju zawodowego,
  • program poleceń pracowniczych oraz przyjazną, międzynarodową atmosferę pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.