Koordynator Działu Obsługi z Językiem Niemieckim

Koordynator Działu Obsługi z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Nadzór nad codziennymi działaniami grupy w call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy.
  • Regularne coachingi w celu osiągania wymaganych wskaźników efektywności.
  • Zarządzanie działaniami mającymi na celu poprawę wydajności; wdrażanie działań korygujących, włącznie z możliwością zakończenia zatrudnienia.
  • Zapewnienie, że obsługa klienta spełnia umowne wskaźniki wydajności (KPI) oraz oczekiwania finansowe.
  • Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji do zespołu, zarządzanie eskalacjami od klientów.
  • Organizowanie spotkań zespołowych i działań integracyjnych.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i politykach firmy, uczestniczenie w szkoleniach dla menedżerów.
  • Promowanie wartości firmy oraz wsparcie dla członków zespołu.
Wymagania:
  • Biegłość w języku niemieckim, znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Motywacja i umiejętności rozwojowe oraz coachingowe.
  • Umiejętność pracy pod presją, terminowość.
  • Silne umiejętności komunikacyjne, zarówno pisemne, jak i ustne.
  • Zdolność do liderowania zespołu w wielozadaniowości oraz ustalania priorytetów.
  • Elastyczność w godzinach pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji