Lider Zespołu Wsparcia Klienta z językiem włoskim i angielskim

Lider Zespołu Wsparcia Klienta z językiem włoskim i angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w call center, monitorowanie obecności i wydajności zgodnie z polityką firmy oraz wymogami prawnymi.
  • Regularne coachingi członków zespołu w celu osiągania ustalonych celów wydajnościowych.
  • Rozwiązywanie problemów z wydajnością, wdrażanie planów poprawy, a w skrajnych przypadkach zakończenie współpracy.
  • Zapewnienie, że usługi świadczone klientom spełniają ustalone wskaźniki KPI oraz oczekiwania finansowe.
  • Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji zespołowi, zarządzanie eskalowanymi zgłoszeniami klientów.
  • Organizowanie spotkań zespołowych i integracyjnych, zapewnienie aktualnej wiedzy o procesach i politykach firmy.
  • Reprezentowanie wartości firmy poprzez zachowanie i postawę, wsparcie dla członków zespołu.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej oraz 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
  • Motywacja, zdolności rozwoju i coaching zespołu.
  • Umiejętność pracy pod presją oraz realizacji zadań do końca.
  • Silne umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie.
  • Zdolność do zarządzania zespołem w środowisku wielozadaniowym.
  • Gotowość do pracy w elastycznym grafiku.
  • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji