Lider zespołu z j. szwedzkim i angielskim

Lider zespołu z j. szwedzkim i angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Nadzór nad codzienną pracą zespołu call center, monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy i obowiązującymi przepisami.
  • Regularne coachingi zespołu w celu osiągania celów wydajnościowych.
  • Identyfikacja problemów z wydajnością, opracowanie planów działań poprawczych, włącznie z możliwością rozwiązania umowy o pracę.
  • Zapewnienie, że usługi świadczone klientom spełniają kontraktowe wskaźniki efektywności (KPI) i oczekiwania finansowe.
  • Komunikowanie oczekiwań i aktualizacji do zespołu, udzielanie ekspertyzy w trudniejszych interakcjach z klientami.
  • Prowadzenie spotkań zespołowych, organizowanie imprez zespołowych.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o wewnętrznych procesach i procedurach, uczestnictwo w szkoleniach rozwojowych dla managerów.
  • Promowanie wartości firmy poprzez postawę i zachowanie, wsparcie dla członków zespołu.
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie pokrewnej, 2-4 lata doświadczenia w zarządzaniu.
  • Motywacja, umiejętności rozwojowe i coachingowe.
  • Umiejętność pracy pod presją, komunikatywność, zarówno pisemna, jak i ustna.
  • Zdolność do liderowania zespołu, multitasking, planowanie priorytetów.
  • Chęć pracy w elastycznym harmonogramie.
  • Płynność w języku szwedzkim i zaawansowana znajomość angielskiego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis...

Więcej informacji