Podinspektor

Urząd Miejski w Zabrzu
Podinspektor
Miejsce pracy: Zabrze
Numer: StPr/25/1168
OBOWIĄZKI:
Do głównych obowiązków inspektora będzie należało:1. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w trybach przewidzianych przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,2. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w drodze bezprzetargowej,3. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej przy sprzedaży lokali mieszkalnych i użytkowych oraz budynków mieszkalnych i użytkowych w drodze przetargu oraz organizacja przetargu,4. Obciążanie nieruchomości ograniczonymi prawami rzeczowymi w zakresie prowadzonych spraw.Zakres odpowiedzialności pracownika:- odpowiedzialność za należyte i terminowe wykonywanie spraw wykazanych w zakresie czynności,- przestrzeganie przepisów prawa pracy, uchwał Rady Miasta oraz wszelkich wytycznych podjętych przez Kierownika Jednostki,- jakość i terminowość wykonywania wszystkich poleceń służbowych.Praca od poniedziałku do piątku w systemie równoważnym - poniedziałek w godzinach 7:30-17:30, wtorek, środa i czwartek w godzinach 7:30-15:30 oraz w piątek w godzinach 7:30-13:30. Umowa o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia.
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:- wykształcenie: wyższe (preferowane: prawo, administracja, gospodarka nieruchomościami) lub średnie i co najmniej 3 lata stażu pracy,- znajomość regulacji prawnych zgodnie z zakresem zadań wykonywanych na stanowisku: ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o własności lokali, Kodeksu cywilnego w zakresie Księgi drugiej, rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości, ustawa o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych,- nieposzlakowana opinia,- obywatelstwo polskie lub jednego z państw Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe:- umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu Office,- umiejętność samodzielnego wykonywania zadań,- zaangażowanie,- umiejętności interpersonalne,- umiejętności w zakresie komunikacji pisemnej,- elastyczność w działaniu,- innowacyjność i twórcze podejście do realizacji zadań,- umiejętność pracy w zespole,- umiejętności analityczne,- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,- postawa etyczna.

Miejsce pracy:

Zabrze


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 840 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Podobne oferty

14 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Warunki pracy Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Pomieszczenie biurowe usytuowane na III piętrze budynku. Obsługa...

Więcej informacji
13 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

sporządzanie wypisów, wyrysów z aktów planowania przestrzennego,prowadzenie spraw związanych z wydawaniem decyzji w sprawie ustalenia jednorazowej opłaty z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem miejscowego planu zagospodarowania...

Więcej informacji
12 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Urząd Miasta MYSŁOWICE

Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice

1. Aktualizacja bazy danych ewidencji gruntów i budynków.2. Zawiadamianie podmiotów oraz organów podatkowych, sądów o dokonanych zmianach w ewidencji gruntówi budynków.3. Sporządzanie okresowych sprawozdań.4. Obsługa rzeczoznawców majątkowych.5. Obsługa...

Więcej informacji