Pracownik administracyjno-biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracownik administracyjno-biurowy
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0073
OBOWIĄZKI:
tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i przełożonego, wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków, prowadzenie terminarza spotkań preseza, redagowanie pism i dokumentów, przygotowywanie analiz, zestawień i perzentacji z pomocą opiekuna, sporządzanie sprawozdań do GUS i Urzędu Marszałkowskiego pod nadzorem opiekuna, aktualizacja dokumentów firmowych, m.in. zaświadzceń o niezaleganiu z ZUS, US, KRK, wysyłanie i odbiór przesyłek, właścicwa ewidencja pism przychodzących i wychodzących, pomoc przy zaopatrzeniu biura w artykuły biurowe poprzez składanie zamówień przez dedykowane portale internetowe, po uprzednim przeszkoleniu: złożenie ofert przetargowych i udział w otwarciu, przestrzeganie pzrepisów ustawy o ochronie danych osobowych, przyjmowanie klientów, przygotowywanie napojów, serwowanie poczęstunku dla pzrełożonego oraz klientów firmy, czyszczenie i konserwacja ekspresu oraz czajnika po upzrednim przeszkoleniu, dbałość o porządek swojego stanowiska pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wymagania: wykształcenie średnie, znajomość MS OFFICE, umiejętność pracy w zespole, prawo jazdy kat. B- mile widziane

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Podobne oferty

12 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Internationaler Bund Polska

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Kompleksowa koordynacja usług asystenckich / opiekuńczych / animacja zajęć w klubie seniora tym w szczególności: koordynowanie pracy zespołu asystentów/opiekunów; prowadzenie kompletnej dokumentacji projektu zgodnie z zapisami programu; przygotowywanie...

Więcej informacji
11 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

-sporządzanie i redagowanie pism urzędowych,-obsługa urządzeń biurowych,-obsługa obiegu dokumentów,-archiwizacja dokumentów,-realizacja bieżących zadań merytowycznych związanych z działalnością Departamentu. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej informacji
11 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

skanowanie, digitalizacja dokumentacji; bieżące wsparcie pracowników Wydziałów; obsługa urządzeń biurowych; sporządzanie projektów pism; wykonywanie czynności kancelaryjnych (rozdzielanie pism, przygotowywanie pism do wysyłki); praca w godzinach...

Więcej informacji