Pracownik biurowy - agent ubezpieczeniowy

Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Pracownik biurowy - agent ubezpieczeniowy
Miejsce pracy: Mysłowice
Numer: StPr/25/0360
OBOWIĄZKI:
przygotowywanie zestawień miesięcznych, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie ofert dla klientów, segregacja dokumentów, kserowanie dokumentów
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

wymagane wykształcenie min. średnie z maturą, biegła obsługa komputera

Miejsce pracy:

Mysłowice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach

Podobne oferty

14 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Liebherr Polska Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Zadania: Administracja projektami w systemie ERP od zamówienia do sprzedaży używanych i wynajmowanych maszyn budowlanych, Kontrola umów sprzedaży/najmu oraz ubezpieczenia maszyn, Logistyka oraz inwentaryzacja stanu magazynowego maszyn i osprzętu. Organizacja...

Więcej informacji
14 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry

praca biurowa w Dziale Ewidencji i Świadczeń - 2 osoby Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: obsługa komputera, urządzeń biurowych

Więcej informacji
14 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Miejsce pracy: śląskie / Bytom

obsługa urządzeń znajdujących się w biurze tj. kompyter, telefon, drukarka itp., nadzór nad dokumentami firmowymi, z którymi ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, odbieranie połączeń telefonicznych wraz z rozmową i kierowanie ich do...

Więcej informacji